فرمانده نیروی انتظامی گفت: مطابق آخرین نظرسنجی‌ها، نیروهای مسلح مورد اعتماد مردم هستند و جایگاه خوبی میان آنها دارند.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی با امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه در ستاد ناجا دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار اشتری در این دیدار ضمن قدردانی از حضور فرمانده ارتش در ستاد ناجا اظهار داشت: تعمیق تعاملات و هماهنگی‌ها باعث تقویت نیرو‌های مسلح می‌شود و قطعا تحقق این مهم، مورد رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواهد بود.

وی با اشاره به ماموریت‌های گسترده نیروی انتظامی، افزود: در آخرین دیدار با مقام معظم رهبری ایشان فرمودند با توجه به حضور شما در عرصه‌های مختلف جامعه بایستی این حضور "فعال" و "مثمر ثمر" باشد.

فرمانده نیروی انتظامی به ارائه ۳۰ هزار خدمت از سوی پلیس به مردم اشاره و بیان کرد: پاسگاه‌ها به عنوان کوچکترین واحد انتظامی در دور افتاده‌ترین مناطق کشور به عنوان نماینده حاکمیت محسوب شده که علاوه بر ماموریت ذاتی خود یعنی ایجاد نظم و امنیت، خدمات بسیار دیگری به شهروندان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به حوادث اخیر کشور، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در این حوادث با آمادگی کامل حضور داشت؛ اغتشاشات اخیر متفاوت از گذشته و به صورت پراکنده بود که بحمدالله و به یاری خداوند مدیریت شد که جا دارد از همکاری سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های امنیتی خصوصا ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیر و تشکر کنم.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: در کنار حوادث تلخ اخیر ما ماموریت‌های بسیار شیرین و خوبی هم داشتیم که برای بنده و تک تک همکاران فراموش نشدنی است، در ماموریت اربعین اگرچه به صورت شبانه روزی در مرز‌ها مستقر بودیم، اما این ماموریت معنوی باعث تقویت روحیه همه سبزپوشان شد و ان شاء الله عملکردمان مورد رضایت خداوند و آقا اباعبدالله الحسین (ع) نیز قرار گیرد.

وی با اشاره به حضور نیرو‌های ارتش در ماموریت و راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع)، ادامه داد: حضور براداران عزیز ارتشی در ماموریت اربعین بسیار ملموس و اثر بخش بود.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تنوع و گستردگی ماموریت‌های پلیس، عنوان کرد: خداوند را به پاس توفیق خدمت به این مردم شریف شاکریم و امیدواریم که اقدامات مان مورد رضایت خداوند و فرماندهی معزز کل قوا نیز قرار گیرد.

وی گفت: طبق بررسی‌ها مطابق آخرین نظرسنجی‌ها و برآوردها، نیرو‌های مسلح "امین" و مورد "اعتماد" مردم هستند و جایگاه خوبی میان آن‌ها دارند که در این بین، نیروی انتظامی حائز رتبه دوم از منظر اعتماد و رضایت عمومی در بین سایر دستگاه‌ها و سازمان هاست.

سردار اشتری در پایان خاطرنشان کرد: خداوند را به برکت وجود ولایت و رهبری حکیم و فرزانه شاکریم و امید است سربازی لایق و شایسته در رکاب ولایت باشیم.