رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از بسته شدن جاده پونل - خلخال خبر داد و از رانندگانی که قصد عبور از مسیرهای کوهستانی استان را دارند، خواست زنجیرچرخ همراه داشته باشند.

به گزارش مرور نیوز، عصر سه شنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان سرهنگ محمدحسین محمدپور بیان داشت: مسیرهای کوهستانی استان از اوایل هفته با بارش به نسبت شدید برف سفیدپوش شده و بر همین اساس، مشکلاتی در تردد خودروها بوجود آمده است.

وی ادامه داد: در محور پونل - خلخال بیش از نیم متر برف باریده و در حال حاضر، این مسیر مسدود شده و امکان عبور و مرور از آن وجود ندارد.

سرهنگ محمدپور افزود: همچنین عبور و مرور در مسیر فومن - ماسوله، پونل - تالش، اشکورات رودسر و رودبار - جیرده فقط با همراه داشتن زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی از شهروندان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و برای تردد در مسیرهای کوهستانی استان حتما زنجیرچرخ، لوازم ایمنی و زمستانی را همراه داشته باشند.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی گیلان، بارندگی متناوب، وزش باد، مخلوط برف و باران تا پنجشنبه در استان ادامه دارد.

آسمان استان نیز برای فردا (چهارشنبه) ابری و مه آلود، بارش متناوب برف و باران، بتدریج از اواخر وقت کاهش ابر (بویژه مناطق غربی)، ارتفاعات، دامنه ها و مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی شده است.