رییس پلیس راه مازندران گفت: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا قدمی، رییس پلیس راه مازندران امروز چهارشنبه ۲۷ آذر درخصوص وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران و اجرای محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته گفت: درحال حاضر تردد خودروها در تمام محورهای مازندران به‌صورت پرحجم است.

وی افزود: از لحاظ جوی سطح محورهای کوهستانی مقطعی لغزنده و سایر محورهای استان به‌صورت خشک است.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مازندران از ظهر امروز آغاز شد و تا پایان روز جمعه ادامه خواهد داشت، بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت 24 امروز و همچنین از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج‌شنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی با بیان اینکه تردد تمامی تریلی‌ها همچنان از محور هراز ممنوع است، اظهار کرد: درصورت بروز ترافیک در محور کیاسر نیز بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

وی به اجرای طرح زمستانه پلیس راه در گردنه‌ها و محورهای برف‌گیر مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به رانندگان رعایت سرعت مطمئنه و توجه به هشدارهای پلیس است.