رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: طرح پاکسازی دره فرحزاد از معتادان و احداث راه در مسیر دره فرحزاد آغاز شد.

به گزارش مرور نیوز،  سردار کیوان ظهیری ، رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در حاشیه طرح پاکسازی دره فرحزاد که صبح امروز  سه‌شنبه ۳ دی آغاز شد، اظهار کرد: پاکسازی دره فرحزاد از چندی پیش با دستور فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در دستور کار قرار گرفت.  

وی افزود: جمع آوری معتادان متجاهر ، خرده فروشان مواد مخدر در دره فرحزاد نیز جزئی از این طرح بود. این طرح از مدتی پیش آغاز شده است و امروز نیز طرح پاکسازی معتادان متجاهر و همچنین طرح راه سازی و بهسازی مسیر دره فرحزاد آغاز می‌شود. 

به گفته وی، در گام نخست ۱.۵ کیلومتر مسیر احداث می‌شود و در ادامه این مسیر افزایش پیدا می کند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: این طرح برای این است که پلیس بتواند امنیت مردم را در این محل تامین کند و شهروندان نیز بتوانند از این فضا استفاده کنند.

وی با بیان اینکه امروز به کمک سایر دستگاه‌های برون سازمانی از جمله آبفای تهران، شهرداری منطقه ۲، شرکت گاز و... این طرح آغاز می شود ادامه داد که با حکم قضایی از ساخت و سازهای غیر مجاز رفع اثر می‌شود تا بتوانیم این پارک طبیعی را در این منطقه مورد استفاده تمامی شهروندان قرار دهیم. 

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه در حریم رودخانه فرحزاد تصرفاتی اعمال شده بود، گفت: با حکم قضایی ۹ مورد از تصرفات غیر قانونی رفع اثر می‌شود. 

ظهیری در خصوص تمهیدات اندیشیده شده برای روشنایی این منطقه نیز گفت: در خصوص روشنایی منطقه نیز تمهیداتی اندیشیده شده که با حضور شرکت برق انجام خواهد شد.