رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تردد در این محور از ساعت 14 از سمت رودهن به سمت آمل محدود خواهد شد و از ساعت 16 از آب اسک به سمت رودهن تردد یک طرفه انجام خواهد گرفت.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در جمعه ۶ دی اظهار کرد: در حال حاضر در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس شاهد بار ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم.

وی ادامه داد: در این محور از دقایقی قبل تردد از سمت میدان امیرکبیر به سمت چالوس محدود و ممنوع شده است و از ساعت 17 تردد از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه انجام خواهد گرفت.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: این در حالی است که در جاده هراز نیز شاهد ترافیک سنگین و در طول محور پرحجم هستیم که پیش بینی می‌شود در این محور و در جاده چالوس در ساعات پایانی روز ترافیک فوق سنگین را شاهد باشیم.

رحمانی درخصوص اعمال محدودیت ترافیکی  در جاده هراز نیز گفت: تردد در این محور از ساعت 14 از سمت رودهن به سمت آمل محدود خواهد شد و از ساعت 16 از آب اسک به سمت رودهن تردد یک طرفه انجام خواهد گرفت.

وی در خصوص محور فیروزکوه نیز گفت: بار ترافیکی در این محور هم سنگین گزارش شده و نظیر محور رشت به قزوین به خصوص در محدوده رودبار و منجیل و امامزاده هاشمی شاهد بازگشت مسافران هستیم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در آزادراه ساوه به تهران و قم به تهران هم در حال حاضر ترافیک پرحجم و سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی گفت: در حاضر در محورهای بانه-سقز و ارتفاعات جاده چالوس شاهد بارش برف هستیم و این در حالی است که در اردبیل و خلخال نیز وزش باد و کولاک گزارش شده است.

وی از هموطنان خواست تا با توجه به ترافیک سنگین و فوق سنگین در محورهای شمال و همچنین جو پایدار در این مناطق بازگشت خود را مدیریت کنند.