فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: ۸ آشوبگری که مردم را به شرکت در اغتشاش تشویق کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش مرور نیوز،  سردار محسن خانچرلی ، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در خصوص بازداشت چندین آشوبگر، در غرب استان تهران گفت: شناسایی عناصر اصلی اغتشاشات و اخلالگران نظم عمومی که با سوءاستفاده و موج‌سواری بر اعتراضات مردمی درباره طرح سهمیه‌بندی بنزین اقدام به فعالیت در فضای مجازی به ویژه یک گروه تلگرامی با ۳۰۰ نفر عضو و اینستاگرام به منظور تشویق مردم برای شرکت در اغتشاش و آشوب در شهرستان اسلامشهر و شهریار می‌کردند، همچنان در دستور کار پلیس امنیت قرار دارد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از شیوه‌های پلیسی، موفق شدند ۸ نفر را در این رابطه شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه این افراد از طریق فضای مجازی اقدام به دعوت مردم به اغتشاش و آشوب در شهرستان‌های شهریار و اسلامشهر می‌کردند، گفت: متهمان در مواجهه با اسناد و مدارک پلیس صراحتاً به اتهام خود اقرار کردند.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه حساب آشوبگران با عموم مردم جداست، متذکر شد: متهمان بازداشت شده به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

خانچرلی یادآور شد: تمام عوامل اصلی مرتبط با اغتشاشات آبان ماه، زیر ذره‌بین و چتر اطلاعاتی پلیس قرار دارند و به سزای اعمال مجرمانه خود خواهند رسید.