مدیرعامل بنیاد علوی با بیان اینکه تمرکز اقدامات بنیاد مستضعفان در مناطق محروم است گفت: بر این اساس ۱۲ منطقه محروم انتخاب شده و با تصویب هیات امنا این مناطق به ٣١ منطقه افزایش می یابد.

به گزارش مرور نیوز،  محسن منصوری ، مدیرعامل بنیاد علوی در نشست هم اندیشی رییس بنیاد  مستضعفان با جمعی از گروه‌ها و تشکل‌های مردمی و جهادی با بیان اینکه خود را مکلف به استفاده از گروه‌های جهادی می دانیم ، گفت: در حکم مقام معظم رهبری و ابلاغ سیاست های ایشان براستفاده از ظرفیت‌های گروه‌های جهادی و متصل شدن این گروه‌ها به بنیاد مستضعفان تاکید شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر هر جا جوانان مومن و انقلابی وارد کار شده‌اند اثرگذاری این اقدامات چند برابر شده است،  اظهار کرد: از لحاظ علمی سازمان‌های بنیاد نباید خودشان ماموریت‌ها را به عهده بگیرند و این ماموریت ها باید به گروه‌های جهادی برون سپاری شود.

مدیرعامل بنیاد  علوی با بیان اینکه تمرکز اقدامات بنیاد مستضعفان در مناطق محروم است تصریح کرد:  بر این اساس ۱۲ منطقه محروم انتخاب شده و با تصویب هیات امنا این مناطق به ٣١ منطقه افزایش می یابد. همچنین بخشی از ماموریت‌های بنیاد علوی در مناطق هدف و بخشی نیز توسط دوستان جهادی، خارج از این مناطق دنبال می‌شود.

به گفته وی بنیاد مستضعفان توانایی حمایت از گروه‌های جهادی را دارد و از این گروه‌ها استقبال می‌کند.