رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: یک قاچاقچی با ۷۶ کیلو تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان بندر عباس دستگیر شد.

به گزارش مرور نیوز،  سرهنگ محمد بخشنده ، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: به دنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه‌ای تصمیم دارد مقادیری موادمخدر از استان‌های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیات پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت ، مشخص شد که متهم با سفر به استان بندر عباس، مقادیری تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده است و با همکاری دو همدستش قصد دارد با جاساز کردن آن در داخل یک دستگاه خودروی سواری پراید به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات پایگاه دهم به "بندرعباس" اعزام شدند.

وی افزود: با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر استان بندرعباس خودروی متهم در روز گذشته در اولین ایستگاه ایست و بازرسی خروجی بندر عباس مشاهده و مراقبت‌های ویژه پلیسی آغاز شد.

سرهنگ بخشنده  با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت‌های ویژه خودروی متهم را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از خودروی وی مقدار ۷۶ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت تصریح کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.