فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: محور پونل به لحاظ حفظ جان مسافران مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری مرور نیوز ،حجت فتاحی صبح امروز در بازدید از محور خلخال به پونل اظهار کرد: در ادامه بارش شدید برف در مناطق کوهستانی شهرستان خلخال و جاده‌های ارتباطی این شهرستان مخصوصا محور خلخال به پونل تا پایان طرح زمستانی پلیس و راهداری مسدود است.

وی افزود: به لحاظ اینکه این مسیر از سوی راهداری گیلان در زندانه مسدود شده و عملا تردد از رضوانشهر به سوی خلخال در مسیر پونل قطع شده و فرماندهی پلیس راه اردبیل نیز با اهمیت به جان مسافران این محور را تا اطلاع ثانوی مسدود اعلام می‌کند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل گفت: محور پونل به لحاظ حفظ جان مسافران مسدود شد.

فتاحی از مسافران خواست تا برای تردد از شهرستان خلخال به مرکز کشور یا استان گیلان از راه قدیم خلخال به اسالم تردد کنند.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی راهداران در مسیر خلخال به اسالم و سایر راه‌های ارتباطی شهرستان خلخال گفت: لازم است حتما رانندگان زنجیر چرخ و وسایل گرما‌زا را به همراه داشته باشند.

فرمانده پلیس راه استان اردبیل هدف جلب رضایت مسافران است که با خدمات شایسته راهداران و پلیس و هلال احمر در حال انجام است.

فتاحی با اشاره به این که در محور خلخال به اسالم نیاز به مراقبت بیشتری از لحاظ کنترل زنجیر چرخ در فصل بارش دارد از افزایش گشت‌های نظارتی و تیم پلیس راه در محورهای جنوب استان اردبیل خبر داد.

فرمانده پلیس راه اردبیل خلخال در پایان خصوص قصور مامورین این پلیس راه در روزهای گذشته نیز گفت: لازم است خبرنگاران کمترین قصور در خصوص عوامل را به پلیس راه استان گزارش تا اقدامات جدی با افراد خاطی صورت گیرد.

به گزارش مرور نیوز،  فتاحی با حضور راهدارخانه شهید غنیمت اسدی گردنه الماس از تلاش راهداران در سرمای گردنه الماس و تلاش برای بازگشایی و برفروبی محور خلخال به اسالم تقدیر کرد.