رییس شورای شهر تهران گفت: مسوولان کشور باید قدر مردم و ایستادگی آنها را بدانند و در وضعیت معیشتی و شرایط زندگی اقشار محروم گشایشی ایجاد کنند.

به گزارش مرور نیوز،   محسن هاشمی  ، رییس شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران گفت: مردم روزهای گذشته در شهرهای تهران، قم، خوزستان حماسه آفریدند و امروز نیز در کرمان این حماسه خلق می‌شود و در واقع، رساترین پاسخی است که توسط میلیون‌ها ایرانی به اقدام تروریستی دولت آمریکا داده شده و این مسئله باعث شگفتی جهان از وحدت مردم ایران شد.

وی افزود: در شرایط سخت آینده، این همدلی بزرگترین نیاز و سرمایه، همچنین سلاحی است که برای مقابله با دشمنان به آن نیاز داریم که هر شخص با هر انگیزه و از هر گروهی به این وحدت آسیب برساند، به آرمان‌های شهید سپهبد قاسم سلیمانی خیانتی نابخشودنی کرده است. 

وی تأکید کرد: ما برای این موضوع به همه ابزارهای ملی، دیپلماسی، عمومی و رسانه‌ها در کنار نیروهای نظامی کشور نیاز داریم و هیچ‌یک از اینها نباید تضعیف شود. 

هاشمی بیان داشت: مسؤولان کشور هم باید قدر مردم و ایستادگی آنها را بدانند و در وضعیت معیشتی و شرایط زندگی اقشار محروم گشایشی ایجاد کنند.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: از همکارانم در شهرداری تهران به ویژه نیروهای خدماتی به دلیل خدمت‌رسانی به مردم تهران در مراسم تشییع و بدرقه حاج قاسم سلیمانی تشکر می‌کنم.

وی در پایان گفت: روز گذشته رکورد جابجایی مسافرین توسط حمل و نقل عمومی به ویژه مترو شکسته شد و این جای قدردانی دارد.