فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در هنگ مرزی تایباد گفت: اقدامات هوشمندانه ای برای تکریم و رفاه خانواده مرزبانان انجام شده که لازم است این نوع اقدامات تداوم و ترویج داشته باشد.

به گزارش مرور نیوز،  سردار قاسم رضایی ، فرمانده مرزبانی ناجا در قرارگاه جهادی صیانت هنگ مرزی تایباد با بیان اینکه دشمن از جنگ نظامی با ایران مأیوس شده است، اظهار کرد: باید در مسیر ولایت فقیه و محقق شدن آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی قدم برداریم تا تلاش دشمنان بی نتیجه بماند.

وی در ادامه به اقدامات فرهنگی صورت گرفته در هنگ مرزی تایباد اشاره کرد و افزود: اقدامات هوشمندانه ای برای تکریم و رفاه خانواده مرزبانان انجام شده که لازم است این نوع اقدامات تداوم و ترویج داشته باشد.

فرمانده مرزبانی ناجا با تاکید بر رعایت آئین نامه انضباطی نیروهای مسلح و اجرای راهبردها، رویکردها و منشور مرزبانی گفت: همه باید برای انجام تکالیف و وظایف خود به بهترین شکل اهتمام ویژه داشته باشیم.

سردار رضایی با تاکید بر اینکه مرزبانی، فرمانده عملیات مدیریت مرزی است، گفت: طرح سازمان رزم «مرزیار» با حضور مرزنشینان اجرایی خواهد شد تا از وجود آنان به عنوان یگان احتیاط در مواقع ضروری استفاده شود.