رییس جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر رقیب بخش خصوصی در حوزه سلامت نیست بلکه هدف ما پر کردن خلاءهای موجود و مساعدت به بحث سلامت است.

به گزارش مرور نیوز، سید امیرمحسن ضیایی در آیین افتتاح درمانگاه شبانه روزی بعثت جمعیت هلال احمر شهرستان شوشتر که امروز(5 آذرماه) انجام شد، هلال احمر خوزستان را هلال احمری معتبر و قدیمی معرفی و اظهار کرد: بخاطر سوابق ارزشمند هلال احمر خوزستان، مردم به این مجموعه اعتماد دارند و به همین دلیل، اعتبارات ، موقوفات و هبه های زیادی در اختیار این جمعیت می گذارند.

رییس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه هلال احمر نهادی دولتی نیست و افتخارش بر مردمی بودنش است افزود: هر جا از ظرفیت های مردمی استفاده شده است قدرت و توان هلال احمر دو چندان شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از وظایف هلال احمر موضوع درمان است و در حال حاضر بیمارستان و درمانگاه های بسیاری زیر نظر هلال احمر فعالیت می‌کنند، افزود: هلال احمر رقیب بخش خصوصی در حوزه سلامت نیست بلکه هدف ما پر کردن خلاءهای موجود و مساعدت به بحث سلامت است.

ضیایی با اشاره به تلاش مستمر برای رفاه حال مردم تاکید کرد: ما در جمعیت هلال احمر به دنبال سودآوری و منغعت طلبی نیستیم، هر آنچه در جمعیت وجود دارد متعلق به مردم و برای خدمت به آنها است و اگر مردم از این خدمات راضی باشند، هلال احمر سود واقعی داشته است.

وی با قدردانی از دکتر قربانی، سرمایه گذار درمانگاه شبانه روزی بعثت شوشتر و همه افرادی که برای نوسازی، تجهیز و آماده سازی درمانگاه تلاش کردند، گفت: امیدواریم این درمانگاه بتواند خدمات موثری را به مردم منطقه ارائه دهد.

رییس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه مردمی که در خورستان زندگی می کنند شایسته  دریافت بهترین خدمات هستند، افزود: آمادگی خود را برای حمایت از پرژوه هایی که در راستای رفاه حال مردم باشد اعلام می‌داریم.

همچنین مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر خوزستان صبح امروز در اهواز افتتاح شد.