رییس شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت عمارت اقدسیه یا همان خانه شهرداران تهران گفت: من چند باری از جلوی این خانه عبور کرده ام اما هنوز داخلش را ندیده ام.

به گزارش مرور نیوز،  محسن هاشمی ، رییس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران و در حاشیه جلسه علنی امروز شورا درباره آخرین وضعیت عمارت اقدسیه یا همان خانه شهرداران تهران اظهار کرد: من چند باری از جلوی این خانه عبور کرده ام اما هنوز داخلش را ندیده ام.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما درباره فروش این خانه و همچنین عدم ثبت میراثی آن گفت: من درخصوص این ساختمان اطلاعاتم اندک است و نمی توانم به درستی حرف بزنم.

محسن هاشمی همچنین درباره جلسه امروز هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران گفت امروز درخصوص لایحه عوارض و همچنین سقف هایی که برای بخشش دیون تعیین شده بود صحبت ها و اظهار نظرهایی شد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران درخصوص اینکه آیا در این جلسه شهردار تهران هم حضور داشت گفت: نه. شهردار تهران یک هفته در میان در جمع اعضای شورای شهر تهران حاضر می شود تا از موضوعات پیش آمده رفع ابهام کرده و همچنین در خصوص موضوعات آتی هم هم اندیشی کند.

وی همچنین درخصوص توییت یاشار سلطانی و بحث تهانر سه ملک نیز گفت: من از این موضوعات اطلاع خاصی ندارم و اطلاعاتم در این خصوص اندک است.

هاشمی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فتاح گفت: آن موضوع از نظر من تمام شده است و دیگر در این باره حرفی نخواهم زد.