رییس شورای شهر تهران گفت: کمک‌های شهرداری به جشنواره فیلم فجر پیش از این بسیار زیاد بوده ولی اکنون این کمک‌ها کاهش یافته و شفاف‌سازی هم شده است.

به گزارش مرور نیوز،  محسن هاشمی ، رییس شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به اقدامات شهرداری برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان اظهار کرد:‌ مردم این منطقه در شرایط سختی قرار دارند و از محرومیت هم رنج می‌برند. خوشبختانه شهرداری اقدامات مؤثری انجام داده و اکنون در حال ادامه اقدامات لازم در سیستان و بلوچستان هستند. 

وی درباره جشنواره فیلم فجر افزود: این همکاری در طول سالهای گذشته بوده و به یک رویه تبدیل شده است، براساس کمک مدیریت شهری، استفاده از امکانات فیزیکی شهر همچون اختصاص بیلبورد اقدامات لازم انجام می‌گیرد. 

وی افزود: کمک‌های شهرداری به جشنواره فیلم فجر پیش از این بسیار زیاد بوده ولی اکنون این کمک‌ها کاهش یافته و شفاف‌سازی هم شده است. 

رییس شورای شهر تهران گفت: امسال در نخستین سال دهه پنجم انقلاب اسلامی قرار داریم که سالی پرحادثه و دشوار بوده است و بیش از هر زمان دیگری تهدیدهای داخلی و خارجی وجود داشته است.

هاشمی گفت: مهمترین موضوع برای حفظ نظام در حال حاضر، وحدت و همدلی است و باید توجه داشت که این وحدت با تک‌صدایی به دست نمی‌آید، بلکه باید برگرفته از سلایق و دیدگاه‌های مختلف باشد چرا که تکرار یک سلیقه نتیجه مؤثری ندارد. 

هاشمی گفت: متأسفانه در حال حاضر از تریبون‌های رسمی کشور مطالبی گفته می‌شود که سبب تخریب نظام می‌شود و هیچ‌گونه امکان پاسخگویی مناسب نیست، بنابراین نیاز داریم که انتخابات پرشوری را با حضور سلایق مختلف داشته باشیم. 

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: لازم است صدا و سیما نیز با توازن به این موضوع ورود کرده و از سلایق مختلف در موضوع انتخابات بهره‌مند شود چرا که در غیر این صورت، وحدت و همدلی شکل نمی‌گیرد.