وزیر بهداشت در اینستاگرام خود نوشت: هر چند ویروس کرونا مرز نمی‌شناسد اما تمام مرزهای کشور تحت کنترل و نظارت همکارانم قرار دارد و شبانه‌روز در حال انجام تست‌های لازم هستند. صبح اول وقت هم از معاونانم خبر گرفتم و خوشبختانه هنوز هم خبری از ورود این ویروس به کشور نیست.

به گزارش مرور نیوز،  سعید نمکی ، وزیر بهداشت در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «در نامه‌ای از دکتر جهانگیری خواستم تا هر گونه تردد بین کشور ایران و چین تا اطلاع ثانوی ممنوع شود.

عصر دیروز جلسه‌ای اضطراری تشکیل شد و با حمایت مستقیم ایشان تمام پروازهای رفت و برگشت به چین لغو شد.

تا پاسی از شب با روسای دانشگاه‌ها در حال تماس و گفت‌وگو بودم و در هیچ نقطه از کشور خبری از کرونا ویروس نبود.

هر چند ویروس کرونا مرز نمی‌شناسد اما تمام مرزهای کشور تحت کنترل و نظارت همکارانم قرار دارد و شبانه‌روز در حال انجام تست‌های لازم هستند. صبح اول وقت هم از معاونانم خبر گرفتم و خوشبختانه هنوز هم خبری از ورود این ویروس به کشور نیست.

در این بین لازم است یادآوری کنم که نباید به اخبار کذب و شایعات درباره این ویروس توجه کنید. به شما اطمینان می‌دهم که هر گونه مورد ابتلا بلافاصله و مستقیم به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

ما برای کنترل این ویروس به همراهی و همکاری همه شما نیازمندیم  و باور داریم که این موضوع با اطلاع رسانی صحیح و به موقع و رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه محقق خواهد شد.

همواره تن  درست و در امان باشید.»