صبح امروز زیرگذر استاد معین با حضور پیروز حناچی افتتاح شد.

به گزارش مرور نیوز، صبح امروز دوشنبه ۱۴ بهمن بعد از یک سال کار ، زیرگذر استاد معین توسط پیروز حناچی شهردار تهران به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم جمعی از معاونین شهردار تهران از جمله حامد مظاهریان، معاون برنامه‌ریزی و توسعه و امور شوراهای شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی ، شهرداران مناطق 9، 10 و 2 حضور دارند.

این زیرگذر از آن جهت اهمیت دارد که شمال خیابان استاد معین یعنی منطقه بالای خیابان آزادی را به استاد معین جنوبی متصل می‌کند.

در طرح مصوب این پروژه مقرر شده بود که زیرگذر یک لاین شمال به جنوب و یک لاین جنوب به شمال داشته باشد که بر این اساس ساخته شده است اما از روزهای گذشته حرف و حدیث‌هایی درباره نحوه بهره‌برداری از آن به گوش می‌رسد و توسط برخی مسئولان اعلام شده که قرار است زیر گذر از سمت شمال به جنوب بار ترافیکی را جابجا کند.

یکی دیگر از نقاط مهم و حائز توجه ساخت این زیرگذر این است که این زیرگذر در ارتفاع 4 متری  خیابان آزادی و یک متری سقف تونل مترو ساخته شده است و برای ساخت آن از روش تونلینگ اتریشی استفاده شده استت.