شهردار تهران گفت: امام جنگ را تبدیل به یک فرصت برای ساختن کشور کرد و در نهایت جرأت و جسارتی که در زمان پذیرش قطعنامه از خود تشان داد ستونی بود.

به گزارش مرور نیوز،  پیروز حناچی ، شهردار تهران در آیین تجدید میثاق مدیران شهری با آرمان‌های امام راحل و تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: عاملی که باعث به وجود آمدن یک جریانی شود می تواند موجب تداوم آن هم شود و عاملی که پیروزی انقلاب را رقم زد باعث تداوم آن نیز خواهد بود و امام راحل همواره به وحدت کلمه و با هم بودن تاکید داشتند.

شهردار تهران افزود: امام با همین دو کلید واژه بحران‌های بعد از انقلاب را مدیریت کردند و مردم زبان مشترکشان این دو کلید واژه  بود  و دلدادگان انقلاب اسلامی در همه جای دنیا از همین جنس بودند.

حناچی ادامه داد: شهدایی بودند که در هشت سال دفاع مقدس تا اخرین لحظه به عشق امام جنگیدند و جان خود را باختند و آنچه که از امام با قیمانده جرأت و جسارتی که منحصر به فرد بود.

او افزود: بعدظهر ۲۱ بهمن ماه زمانی که امام مردم را به حضور فرا خواند مشابه این جسارت را کمتر سراغ داریم و امام یک مدیر استراتژیک بود و بلد بود نگذارد نقاط ضعف به بحران تبدیل شود.

شهردار تهران افزود: امام جنگ را تبدیل به یک فرصت برای ساختن کشور کرد و در نهایت جرأت و جسارتی که در زمان پذیرش قطعنامه از خود تشان داد ستونی بود.

حناچی ادامه داد: با رعایت آن دو کلید واژه این مسیر را ادامه می‌دهیم و هر فردی بر خلاف این مسیر حرکت کند راه به جایی نمی‌برد.