رییس قوه قضاییهاز اسکله صیادی جفره بازدید کرد و با حضور در جمع صیادان و ملوانان، دیدار صمیمانه و چهره به چهره با آن‌ها داشت و در جریان مشکلات این قشر قرار گرفت.

به گزارش مرور نیوز، آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه در ادامه سفر به استان بوشهر، از اسکله صیادی جفره بازدید سرزده و با حضور در جمع صیادان و ملوانان، دیدار صمیمانه و چهره به چهره با آن‌ها داشت و در جریان مشکلات این قشر قرار گرفت.

در این دیدار صیادان و ملوانان نسبت به مشکلات مختلف خود از جمله سوخت، قطع شدن پیاپی سامانه‌ها، پیاده نشدن مناسب دولت الکترونیک در اسکله، عدم بهره مندی از امتیاز سختی کار، امتیاز آب و نداشتن بیمه گلایه‌هایی را مطرح کردند.

آیت الله رییسی پس از استماع مشکلات صیادان خطاب به استاندار گفت: پیش از سفر با اقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور تلفنی در مورد مشکلات صیادان صحبت کردم که گفت در جلسه دولت این موضوع تصویب شده است.

رییس قوه قضاییه از استاندار خواست که این موضوعات را پیگیری کند و به صیادان اطمینان خاطر داد که مشکلات آن‌ها بررسی و اگر در استان قابل حل بود از سوی استاندار و اگر در حوزه استانداری نبود، در تهران پیگیری خواهد شد.

وی در پایان خطاب به صیادان از آن‌ها به عنوان قشر زحمتکش و سخت کوش یاد کرد و گفت: مسئولین باید در راستای رفع مشکلات تلاش کنند ما هم پیگیری کنیم که عمل شود.

* حضور رییس قوه قضاییه در محل دپوی خودرو‌های پرشمار وارداتی گمرک

 

آیت الله رییسی، رئیس قوه قضاییه پس از بازدید سرزده از اسکله صیادی جفره به صورت از پیش اعلام نشده در گمرک و محل دپوی خودرو‌های پرشمار وارداتی حضور یافت.

رییس قوه قضاییه در این بازدید در جریان علت دپو و تعداد این خودرو‌ها قرار گرفت و مدیر واحد مربوطه توضیحاتی در این رابطه ارائه کرد.

همچنین آخرین وضعیت پرونده خودرو‌های وارداتی در این دیدار از سوی رییس کل دادگستری استان بوشهر، تشریح شد و رییس قوه قضاییه نسبت به تسریع در رسیدگی دستوراتی را صادر نمود.

آیت الله رئیسی در مورد ماندگاری کالا‌هایی که در گمرک است سئوالاتی را مطرح کرد. رییس قوه قضاییه در ادامه سامانه‌های فعال در گمرک جهت پیشگیری از قاچاق را مورد سئوال قرار داد.

آیت الله رئیسی در ادامه با کارکنان گمرک گفتگو کرد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت و در همین زمینه چند دستور خطاب به رییس کل دادگستری استان بوشهر صادر کرد.