رییس بنیاد مستضعفان کشور با بیان اینکه باید به فکر مردم باشیم و در مقابل مردم خاضع باشیم نه مدیر، گفت: زمینی که در استان به فروش می‌رسد نباید مبلغ آن خارج از استان هزینه شود چرا که بنیاد مستضعفان به این پول‌ها نیاز ندارد.

به گزارش مرور نیوز،  پرویز فتاح ، رییس بنیاد مستضعفان کشور صبح امروز جمعه ۱۸ بهمن در شورای اداری شهرستان درمیان، با اشاره به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را برپا کرد و فضای با آرامش و امنیت موجود در کشور را مرهون مجاهدت‌های شهدا و امام راحل هستیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید دل خود را به هر شایعه‌ای خالی کنیم و باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم، بیان داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌خصوص ترامپ به‌طور قطع از بین می‌روند و مسجدالاقصی آزاد می‌شود چراکه این وعده خدا است.

رییس بنیاد مستضعفان کشور ضمن قدردانی از اقدام موشکی سپاه پاسداران به پایگاه عین‌الاسد، مطرح کرد: داغی که سپاه پاسداران در عین‌الاسد به دل دشمنان گذاشت، بی‌نظیر بود و آن‌ها را نابود کرده و هیبت‌شان از بین رفت.

* عاقبت بدی در انتظار دشمنان است

فتاح همچنین با اشاره به شهادت سردار دل‌ها، عنوان کرد: آمریکایی‌ها سردار دل‌ها را از ما گرفتند اما میلیون‌ها حاج قاسم در ایران متحد شد،  شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه، دنیا و ایران عظمت پیدا کرد و زنده‌تر از گذشته در دل مردم جای پیدا کرده است. 

وی با تأکید بر اینکه انتقام خون حاج قاسم سلیمانی گرفته می‌شود و عاقبت بدی در انتظار دشمنان است، مطرح کرد:  باید نسبت به انقلاب، کشور و امام راحل و رهبر معظم انقلاب مؤمن باشیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای توسعه و محرومیت‌زدایی این استان به‌کار می‌گیریم، تبیین کرد: باید تلاش کنیم نسبت به خدمت‌رسانی چیزی کم نگذاریم و کم نفروشیم و این را بدانیم از هر جایی که هستیم می‌توانیم پیرو آرمان‌های حاج قاسم سلیمانی شویم و مانند وی مرد عمل زیر سایه ولایت باشیم.

* برای استان خراسان‌جنوبی کم نمی‌گذاریم

فتاح با اشاره به اینکه برای استان خراسان‌جنوبی در بنیاد مستضعفان کم نمی‌گذاریم و به‌وظیفه خود عمل خواهیم کرد، بیان داشت: اموال بنیاد مستضعفان برای مردم است و نگاه خود را به مالداری و زمین‌داری عوض کنیم و مردم هم از بنیاد هستند.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد مستضعفان کم‌فروشی نمی‌کند و منافع بنیاد در خدمت مردم و استان خراسان‌جنوبی باشد، بنیاد مستضعفان نمی‌خواهد مانع کارها شود و بهانه را از برخی افراد می‌گیریم و می‌گوییم خودتان بازی کنید، ما از دولت نیستیم بلکه یک نهاد انقلابی هستیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور با تأکید بر اینکه اینکه باید با دولت هماهنگ عمل کنیم، اضافه کرد: دولت وظایف خود را انجام می‌دهد و ما هماهنگ کنار دولت هستیم تا هر جا لازم بود وارد عمل شویم و به مسؤولیت‌های خودمان عمل کنیم.

* در مقابل مردم خاضع باشیم نه مدیر

فتاح با بیان اینکه باید به فکر مردم باشیم و در مقابل مردم خاضع باشیم نه مدیر، مطرح کرد: زمینی که در استان به فروش می‌رسد نباید مبلغ آن خارج از استان هزینه شود چرا که بنیاد مستضعفان به این پول‌ها نیاز ندارد.

وی بر لزوم تکمیل و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد تأکید و خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها باید تکمیل شود و سپس کار و پروژه‌های جدید را آغاز کنیم.

* خوداتکایی مردم؛ مهم‌ترین هدف بنیاد

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: ما خود را خادم مردم می‌دانیم و این خدمت هم کارهای کوچک و هم کارهای بزرگ می‌تواند باشد و هدف اصلی ما این است اتفاقاتی در منطقه صورت گیرد که درآمد شکل گیرد و مردم آن خوداکتفا شوند.

فتاح یکی از نیازمندی‌های استان خراسان‌جنوبی را ثبات مدیریتی لازم ذکر و عنوان کرد: باید زمینه گروه‌های جهادی در شهرستان فراهم شود تا بخشی از کارها را با حمایت بنیاد انجام دهند زیرا بخشی از کارهای ما در قالب گروه‌های جهادی است.