معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: امروز در یازدهمین روز قرنطینه، کلیه هموطنان بازگشته از شهر "ووهان" چین در سلامت کامل به سر برده و آزمایش‌های مربوطه منفی است، و این عزیزان طبق پروتکل‌های جهانی تا سه روز دیگر در قرنطینه خواهند بود.

به گزارش مرور نیوز، علیرضا رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت در خصوص وضعیت ویروس کرونا در کشور اظهار کرد: هم اکنون کلیه مبادی ورودی کشور شامل مرزهای زمینی، هوایی و دریایی با پیشرفته‌ترین تجهیزات و همچنین پایش بهداشتی تحت کنترل کامل کارشناسان بهداشت دانشگاه های علوم پزشکی قرار دارند.

وی اظهار داشت: شمار تلفات ویروس کرونا در چین به ۱۵۰۰ نفر رسیده ؛ این درحالیست که تعداد مبتلایان به این ویروس همچنان روبه افزایش است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت : امروز در یازدهمین روز قرنطینه، کلیه هموطنان بازگشته از شهر "ووهان" چین در سلامت کامل به سر برده و آزمایش‌های مربوطه منفی است، و این عزیزان طبق پروتکل‌های جهانی تا سه روز دیگر در قرنطینه خواهند بود.

وی افزود: علاوه بر فراهم بودن کلیه امکانات رفاهی برای این هموطنان، پزشکان متخصص، کارشناسان امور بیماری‌ها، بهداشت محیط و اورژانس در محل قرنطینه مستقر و بر سلامت ایشان نظارت کامل دارند.

رئیسی ضمن اشاره به انتشار برخی شایعات پیرامون وجود مواردی از کرونا ویروس در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: همانطور که بارها اعلام شده هیچ موردی از ابتلا به کرونا ویروس در سراسر کشور تاکنون دیده نشده و هموطنان اخبار پیرامون کرونا ویروس را فقط از وزارت بهداشت پیگیری کنند.