فرماندار تهران گفت: در شهر تهران ۴۹۸۱۲ نفر در شعب اخذ رأی امور انتخابات را اجرا خواهند کرد و ۱۴ هزار نفر تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند و ۲۲ هزار نفر ناظر بر روند اجرای انتخابات هستند و جمعا با عوامل اجرایی و پشتیبانی حدود ۹۰ هزار نفر انتخابات دوم اسفند را برگزار خواهند کرد.

به گزارش مرور نیوز،  عیسی فرهادی،  فرماندار تهران در خصوص حوزه های انتخابیه تهران اظهار کرد: در حوزه انتخابیه تهران با ۳۸۱۰ شعبه اخذ رأی انتخابات برگزار خواهد شد.

وی افزود: در شهر تهران ۳۴۷۷ داوطلب برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۱۳ نفر تایید، ۱۵۹ نفر انصراف و مابقی رد صلاحیت شدند.

فرهادی گفت:همچنین ۱۲۳ نفر درخواست انتقال حوزه انتخابیه از تهران به سایر شهرستان‌ها را داشتند که با درخواست ۸۲ نفر موافقت شد و ۵۸ نفر درخواست انتقال حوزه انتخابیه از سایر شهرستان‌ها به تهران را داشتند که با درخواست ۳ نفر موافقت شد.

وی بیان کرد:در شهر تهران ۴۹۸۱۲ نفر در شعب اخذ رأی امور انتخابات را اجرا خواهند کرد و ۱۴ هزار نفر تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارند و ۲۲ هزار نفر ناظر بر روند اجرای انتخابات هستند و جمعا با عوامل اجرایی و پشتیبانی حدود ۹۰ هزار نفر انتخابات دوم اسفند را برگزار خواهند کرد.

فرماندار تهران تصریح کرد:کمیته‌های امحاء تبلیغات غیرقانونی انتخابات در ۲۰ منطقه شهر تهران مستقر شده اند و تا امروز گزارشی مبنی بر تخلف تبلیغاتی کاندید‌های انتخاباتی گزارش نشده است.