فرمانده ناجا گفت: دشمن نمی‌تواند در اراده و همت مردم بزرگوار ایران اسلامی خللی ایجاد کند و نشانه آن حضور پرشور مردم در انتخابات است.

به گزارش مرور نیوز،  سردار حسین اشتری ، فرمانده ناجا با بیان اینکه از همان ساعات اولیه مردم با شور و نشاط در پای صندوق‌های رأی حضور یافته‌اند، گفت: امیدواریم که مردم عزیز حضور در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند و این تکلیف شرعی و الهی را هر چه سریع‌تر به انجام برسانند.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ مشکل امنیتی در شعب اخذ رأی در سراسر کشور گزارش نشده است، افزود: بحمداله انتخابات در حال حاضر با امنیت و آرامش در حال برگزاری است و قطعاً این روند تا پایان برگزاری انتخابات ادامه دارد.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه امنیت برقراری شعب اخذ رأی بر عهده نیروی انتظامی است، تصریح کرد: امنیت شعب اخذ رأی از ماه‌های گذشته با برنامه ریزی های دقیق و هماهنگی‌های مطلوب سپاه و بسیج انجام شده است ضمن اینکه مردم نیز تاکنون همکاری خوبی با مأموران نیروی انتظامی داشته‌اند که جای تشکر و قدردانی دارد.

این مقام عالی انتظامی در ادامه عنوان کرد: حدود ۲۰۰ هزار نفر نیروهای پلیس به همراه بسیج و نیز ۱۰۰ هزار نفر گشت‌های پلیس در اقصی نقاط کشور بکارگیری شده‌اند؛ بحمداله تمامی مسئولان همکاری خوبی با نیروهای پلیس داشته‌اند امیدواریم ما نیز خدمتگزار خوبی برای مردم باشیم و این انتخابات با امنیت کامل به اتمام برسد.

سرداراشتری با بیان اینکه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) امروز را روز جشن ملی مردم اعلام کرده‌اند، گفت: بنده نیز به نوبه خود این روز را به مردم عزیز و همکاران مان تبریک می گویم و قدردان زحمات تمامی همکاران و خانواده‌هایشان هستم، چرا که آنان از ماه‌های گذشته برای برگزاری انتخاباتی امن در حال تلاش بوده‌اند.

فرمانده ناجا اشاره کرد: دشمن نمی‌تواند در اراده و همت مردم بزرگوار ایران اسلامی خللی ایجاد کند و نشانه آن حضور پرشور مردم در انتخابات است.