رییس بیمارستان دکتر مسیح دانشوری گفت: بیماری کرونا درمان قطعی ندارد اما بعضی از درمان‌های حمایتی قادر به کنترل آن هستند.

به گزارش مرور نیوز،  علی اکبر ولایتی ، رییس بیمارستان دکتر مسیح دانشوری در نشست خبری امروز خود که در محل این بیمارستان برگزار شد، با بیان این‌که با تلاش‌های جمهوری اسلامی ایران منحنی اپیدمی ویروس کرونا در حال کنترل است، گفت: براساس آخرین خبرها روند این بیماری در قم پایدار شده است، منحنی آن دیگر رو به صعود نیست و به تدریج نزول پیدا می‌کند.

وی با بیان این‌که بیماری کرونا درمان قطعی ندارد اما بعضی از درمان‌های حمایتی قادر به کنترل آن هستند، ادامه داد: برای مثال داروی درمان مالاریا یکی از مواردی است که گفته می‌شود تا حدی به کنترل این بیماری کمک می‌کند با این وجود انجام مراقبت‌های حمایتی باید از این بیماران صورت بگیرد.

رییس بیمارستان مسیح دانشوری در ادامه با اشاره به این‌که کادر درمانی این بیمارستان به شکل بی‌دریغ در حال خدمت‌رسانی به افراد مبتلا هستند، تصریح کرد: دو نفر از کادر درمانی این بیمارستان به طور قطعی به این بیماری مبتلا شده‌اند. شیوع ویروس کرونا مانند یک میدان مبارزه است و این ویروس یکی از دشمنان انسان است.