وزیر بهداشت گفت: از مردم می‌خواهیم که از قم خارج نشوند و به جاهای دیگر نروند و ما را مجبور به قرنطینه کردن نکنند؛ البته مردم ما هوشمند هستند و به زودی خواهیم توانست کرونا را مانند موارد دیگر شکست دهیم.

به گزارش مرور نیوز،  سعید نمکی ، وزیر بهداشت درخصوص آخرین تمهیدات این وزارتخانه برای مقابله با ویروس کرونا در کشور، گفت: نقاط بسیار آلوده و نیز شهری مانند قم به شدت تحت کنترل است و بیماران ترخیصی رو به افزایش بوده است؛ ضمن اینکه اکثر این بیماران افرادی بودند که از قم  خارج شده بودند.

وی اضافه کرد:‌ ما اعتقادی به شیوه قرنطینه کردن با توجه به  شناختی که از فرهنگ بالای مردم‌ داریم، نداریم. از مردم می‌خواهیم که از قم  خارج نشوند و به جاهای دیگر نروند و ما را مجبور به قرنطینه کردن نکنند؛ البته مردم ما هوشمند هستند و به زودی خواهیم توانست کرونا را مانند موارد دیگر شکست دهیم.

وزیر بهداشت با اشاره به همکاری وزارت بهداشت با ارتش، بیان داشت: از تیم‌های پزشکی و پرستاری ارتش در نقاطی که نیاز داشته باشیم، استفاده می‌کنیم.

حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش نیز اظهار داشت: امروز با وزیر بهداشت دیدار داشتیم تا هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم و از توانمندی ارتش استفاده شود.

وی افزود: ما در ارتش امکاناتی داریم و آمادگی داریم از این ظرفیت برای کمک استفاده شود.