رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال در اکثر از مقاطع نیمه سنگین گزارش شده است.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ نادر رحمانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمال کشور گفت: محور چالوس و محور هراز در مسیر رفت و برگشت تا اطلاع بعدی مسدود هستند.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال در اکثر از مقاطع نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در خصوص وضعیت جوی جاده ها ادامه داد: تردد روان در آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) حاکم است، ضمناً محور فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش برف و باران می‌باشند.

سرهنگ رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران حدفاصل مهر ویلا تا پل کلاک و محدوده‌های اتمسفر و گرمدره را شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: بارش برف و باران در محورهای استان‌های البرز، مازندران، تهران، همدان، زنجان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، لرستان و قزوین و بارش باران در محورهای استان‌های اصفهان، سمنان، فارس، قم، مرکزی، کردستان، گیلان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد گزارش شده است.

وی در پایان گفت: لازم به ذکر است جهت تردد در محورهای کوهستانی و برف‌گیر کشور به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.