جمعیت صلیب‌سرخ چین با هدف کمک به کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در ایران دستگاه تنفسی، کیت‌های تشخیصی و غیره به جمعیت هلال‌احمر ایران اهدا کرد.

به گزارش مرور نیوز، صلیب سرخ چین با توجه به شیوع ویروس کرونا در ایران و برای کمک به پیشگیری و کنترل شیوع این بیماری در کشورمان اقدام به اهدای ۱۳ دستگاه تنفسی هر کدام به ارزش ۲۰۰ هزار یوآن چین و در مجموع ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار یوآن چین، ۵۰ هزار و ۴۰ کیت تشخیصی آزمایشگاهی کرونا ویروس به ارزش یک میلیون و ۸۰۰ یوآن، ۵۰ هزار و ۴۰ کیت تقویتی (کمکی) تشخیص کرونا ویروس به ارزش ۷ میلیون و ۵۰۶ هزار یوآن و ۳۵ هزار و ۴۰ سوآب دهانی برای نمونه برداری ویروس کرونا از طریق بزاق و مخاط‌های حلقی به ارزش ۳۵۰ هزار و ۴۰۰ یوآن به هلال‌احمر ایران اهدا کرده است.

بر اساس این گزارش ارزش مجموع کمک‌های صلیب‌سرخ چین به هلال‌احمر ایران ۸ میلیون و ۹۰۷ هزار و ۲۰۰ یوآن چین (یک میلیون و ۲۷۴ هزار دلار) بوده است.

جمعیت هلال‌احمر ایران از ابتدای شیوع کرونا ویروس در چین به عنوان یکی از نخستین کشور‌های داوطلب کمک به مردم این کشور، یک میلیون ماسک به ارزش حدود ۲۰۰ میلیون تومان به صلیب سرخ این کشور اهدا کرد.