وزیر آموزش و پرورش گفت: امکان آموزش در بستر اینترنتی با استفاده از اپراتورهای موجود فراهم شده و شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) را برقرار کرده‌ایم تا معلمان از طریق این شبکه دروس را با دانش‌آموزان به اشتراک گذاشته و طرح سؤال و آزمون کنند.

به گزارش مرور نیوز،  محسن حاجی میرزایی ، وزیر آموزش و پرورش در خصوص تمهیدات این وزارتخانه برای آموزش دانش‌آموزان، گفت: با مدیران صدا و سیما صحبت کردیم تا بتوانیم از ظرفیت شبکه‌های دیگر این سازمان برای آموزش دانش‌آموزان استفاده کنیم.

وی ادامه داد: امکان آموزش در بستر اینترنتی با استفاده از اپراتورهای موجود فراهم شده و شبکه اجتماعی دانش‌آموزان (شاد) را برقرار کرده‌ایم تا معلمان از طریق این شبکه دروس را با دانش‌آموزان به اشتراک گذاشته و طرح سؤال و آزمون کنند.

حاجی میرزایی با اشاره به استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان، خاطرنشان کرد: از ظرفیت 10 هزار مدرس خانواده و 370 مرکز مشاوره این انجمن برای ارائه آموزش و مشاوره‌های لازم به خانواده‌ها استفاده می‌کنیم.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه برای معاونان آموزشی مأموریتی برای همکاری موثر مدیران و معلمان در مدارس تعیین کرده‌ایم، اضافه کرد:  با توجه به شرایط فعلی 70 درصد زمان آموزش دانش‌آموزان سپری شده و در برخی دوره‌ها مانند پایه دوازدهم نیز تا 85 درصد دوره آموزش طی شده است.

وی با تأکید بر اینکه بر ارائه آموزش در بسترهای امن توسط معلمان تأکید کرده‌ایم، گفت: در برخی استان‌ها نیز توسط معلمان و مدارس خلاقیت‌هایی برای ارائه آموزش به دانش‌آموزان داشته‌ایم.