مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران گفت: نظارت در حوزه تخلفات خصوصا در بحث کالاهای سلامت محور را خواهیم داشت و با متخلفان این حوزه با اشد مجازات برخورد می شود.

به گزارش مرور نیوز،  محمدعلی اسفنانی ، مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: در طرح نوروزی روزانه تا ۲۰۰ بازرس در سطح تهران داریم.

وی ادامه داد: همچنین هماهنگی هایی با با اداره صمت انجام شده و گشتهای تعزیرات حکومتی  را هم خواهیم داشت.

اسفنانی گفت: نظارت در حوزه تخلفات خصوصا در بحث کالاهای سلامت محور را خواهیم داشت و با متخلفان این حوزه با اشد مجازات برخورد می شود.

وی افزود: این سازمان به منظور همکاری با سایر سازمان ها با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه در برابر متخلفان، سالم سازی فضای کسب و کار، نظارت بر سیستم توزیع کالا و خدمات، حمایت از فضای کسب و کار در برابر التهاب، پیشگیری از تخلفات حوزه کسب و کار علی الخصوص نمایشگاه های بهاره و حضور موثر و استفاده از تمام ظرفیت‌های سازمان در برخورد با گرانفروشی و سایر تخلفات احتمالی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه طرح با محوریت اقدامات پیشگیرانه و شبه قضائی برگزار می شود، افزود: مرحله نخست این طرح از ۱۰ تا ۲۹ اسفندماه سال جاری برگزار می شود و مرحله دوم طرح از یکم تا ۱۵ فروردین ماه سال جدید است و در این بازه زمان هزار و ۳۰۰ نفر از همکاران تعزیرات در کشیک در خدمت مردم شریف ایران هستند .

اسفنانی گفت: شهروندان می توانند شکایات را از طریق سامانه تلفنی ۱۳۵ و یا تارنمای  t۱۳۵.ir تعزیرات حکومتی ثبت کنند.