استاندار تهران گفت: خدمت رسانی به مردم باید با قوت، قدرت و جدیت استمرار داشته باشد و در این زمینه از همه دستگاه‌ها مطالبه‌گری داریم و کوتاهی در روند خدمت‌رسانی قابل پذیرش نیست و با دستگاه‌های خاطی برخورد می‌شود.

به گزارش مرور نیوز،  انوشیروان محسنی بندپی ، استاندار تهران در خصوص اثرات کاهش ساعات اداری بر روند خدمت‌رسانی به مردم گفت: کاهش ساعات اداری دستگاه‌های استان تهران جهت کاهش ریسک شیوع ویروس کرونا بوده است و تقلیل ساعت نباید هیچ خللی در روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کند.

وی ادامه داد: براساس بررسی علمی و کارشناسانه و مطابق با تصمیم ستاد مقابله با کرونای استان تهران به منظور حفظ سلامت کارمندان و توقف فعالیت رستوران‌ها و غذاخوری ادارات، زمان اختصاص یافته به ناهار در مجموع کاهش ساعات لحاظ شده، از این رو ساعات اداری از ۸ تا ۱۳ تقلیل پیدا کرد تا ضمن کاهش بار ترافیکی، میزان ترددها نیز به حداقل برسد و گام جدی جهت مقابله و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا برداشته شود.

استاندار تهران با تاکید بر اولویت خدمت رسانی به مردم گفت: دغدغه‌مندی و مطالبه‌گری برای ارائه خدمت به مردم اولویت اصلی مسئولان و دستگاه های اداری استان است. از این رو مدیران و کارشناسان برای ارائه خدمت به مردم حضور دارند و تقلیل ساعات اداری به هیچ وجه نباید در این فرآیند اثر منفی داشته باشد.

محسنی بندپی با اشاره به فعالیت مستمر دستگاه‌های خدمات رسان خطاب به مدیران دستگاه‌ها تأکید کرد: خدمت رسانی به مردم باید با قوت، قدرت و جدیت استمرار داشته باشد و در این زمینه از همه دستگاه‌ها مطالبه‌گری داریم و کوتاهی در روند خدمت‌رسانی قابل پذیرش نیست و با دستگاه‌های خاطی برخورد می‌شود.