سخنگوی قوه قضاییه گفت: برای همه هموطنانی که به بیماری کرونا بیماری مبتلا شده‌اند عافیت می‌طلبیم و از مردم تقاضا دارم توصیه های جامعه پزشکی را رعایت کنند تا با کمک هم شر این ویروس را کوتاه کنیم.

به گزارش مرور نیوز، بیست و یکمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه امروز به صورت پخش زنده تلویزیونی و بدون حضور رسانه ها برگزار شد.

وی در ابتدای این نشست به مناسبت ایام ماه رجب تبریک گفت و اظهار کرد: امروز جامعه ما شاهد شیوع ویروس کرونا و مبتلا شدن جمعی از شهروندان ما به این ویروس منحوس است.

غلامحسین اسماعیلی از تلاش جامعه پرستاری و پزشکی برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا تقدیر کرد و این اقدام آنان را نمونه بارز جهاد در راه خدا دانست.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: به پاس این خدمات ارزشمند عزت این جامعه و اعتماد جامعه به این قشر تقویت شده و لطف و عنایت خدا شامل حال آنها خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین برای همه هموطنانی که به این بیماری مبتلا شده‌اند عافیت می‌طلبیم و از مردم تقاضا دارم توصیه های جامعه پزشکی را رعایت کنند تا با کمک هم شر این ویروس را کوتاه کنیم.

اسماعیلی گفت: نشست خبری اینجانب به دلیل این وضعیت و احترام به دستورالعمل پزشکان و رعایت سلامت این اصحاب با حداقل خبرنگاران برگزار می شود.

* مردم انجام زیارت اهل بیت را به فرصت دیگری موکول کنند

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: توصیه این است که انجام زیارت اهل بیت را به فرصت دیگری موکول کرده و از انجام مسافرت خودداری شده و هرکدام منزل و محل کار را به شبستانی از مسجد و رواقی از حرم اهل بیت تبدیل کنیم.

وی در خصوص یکی از پرونده‌های اخلال در نظام ارزی گفت: تیمور عامری به جرم اخلال در نظام ارزی به تحمل بیست سال حبس و جزای نقدی، محمد حسین زندیه به تحمل ۵ سال حبس و جزای نقدی و علی اصغر سلطانی گهر به تحمل شلاق و جزای نقدی محکوم شده است.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: برخورد ما با اخلال گران به خصوص اخلالگران در حوزه دارو ادامه دارد.