رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: پلیس امنیت اقتصادی طی ۱۲ روز اخیر از شروع طرح مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی (۲ الی ۱۳ اسفند) از ۷۴۰ مرکز تهیه، و توزیع تجهیزات بهداشتی بازدید و بازرسی کرده است.

به گزارش مرور نیوز،  سردار محمدرضا مقیمی ، رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: این روزها که مجموعه نظام برای حفظ سلامتی مردم و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بسیج شده اند متاسفانه تعدادی از افراد سودجو اقلام اساسی مورد نیاز مردم را احتکار کرده تا با کمیاب شدن، آن را به قیمت گزاف وارد بازار کنند.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی ناجا، با کنترل، پایش و نظارت بر چرخه تولید، توزیع و خرید و فروش کالاهای موصوف و رصد اطلاعاتی ورود و خروج آن ها از کشور بر خود فرض واجب می داند برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا مبارزه با محتکران را به صورت جدی در دستور کار خود قرار دهد و در این راه برای هرگونه خدمت رسانی به مردم در آمادگی کامل قرار دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: پلیس امنیت اقتصادی طی ۱۲ روز اخیر از شروع طرح مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی (۲ الی ۱۳ اسفند) از ۷۴۰ مرکز تهیه، و توزیع تجهیزات بهداشتی بازدید و بازرسی کرده است.

سردار مقیمی گفت: رعایت نکات بهداشتی و توصیه های پیشگیرانه از توجه به مطالب غیرواقعی مطرح شده در فضای مجازی و افکار عمومی که باعث تشویش اذهان عمومی می شود، بپرهیزند و اخبار را فقط از طریق مراجع رسمی دنبال کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان اظهار کرد: پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضائی با محتکران مقتدرانه برخورد می کند و از شهروندان در خواست داشت تا در صورت اطلاع از احتکار موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

سردار مقیمی در پایان گفت: در مجموع پلیس امنیت اقتصادی از شروع طرح مبارزه با احتکار کالاهای بهداشتی (از دوم اسفند ماه سال جاری تا سیزدهم اسفند) موفق به کشف ۱۰ تن ماده ضد عفونی کننده، ۱۰ تن مواد اولیه تجهیزات بهداشتی و ماسک به همراه ۷۶ میلیون و ۴۲۵ هزار عدد تجهیزات بهداشتی کشف و ۱۵۷ متهم دستگیر که برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده‌اند.