دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان مازندران گفت: طبق تصمیم‌گیری‌های ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا ، مسیر ورودی گیلان به رامسر در غربی‌ترین نقطه استان مازندران به روی مسافران بسته شد.

به گزارش مرور نیوز، عباس زارع، دبیر شورای اطلاع‌رسانی استان مازندران گفت: طبق تصمیم‌گیری‌های ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا ، مسیر ورودی گیلان به رامسر در غربی‌ترین نقطه استان مازندران به روی مسافران بسته شد.

وی افزود: در همین حال نیروهای انتظامی و سپاه در ورودی‌های جاده کندوان، هراز و فیروزکوه مستقر شده‌اند تا از ورود مسافران جلوگیری کنند.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد که استان مازندران برای مقابله با اپیدمی شدن ویروس کرونا به حالت قرنطینه در آمده و تنها خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی اجازه تردد خواهند داشت.

* بازرسی دقیق و سخت‌گیرانه در ورودی سوادکوه

سعید یزدانی فرماندار سوادکوه نیز از انجام نظارت و بازرسی دقیق و سخت‌گیرانه در ورودی سوادکوه خبر داد و گفت: صبح جمعه ۱۶ اسفند‌ماه از ابتدای گدوک توسط نیروی انتظامی، پلیس‌راه و بسیج کنترل و نظارت و بازرسی بهداشتی قرار می‌گیرند و کلیه خودروهای سواری غیر مازندرانی به استان مبدا سفر بر می‌گردند.

فرماندار سوادکوه با بیان اینکه در صورت مقاومت سرنشینان خودرو‌ها با قوه قهریه پلیس مواجه خواهند شد، افزود: سلامت مردم مازندران اولویت اول و ترجیحی ماست و تعطیلات برای ماندن در خانه و تأمین سلامت جامعه است و نباید به عنوان عاملی برای مسافرت و توزیع ویروس به سایر استانها انجام شود.

یزدانی گفت:  تقاضای عاجزانه داریم از سفر غیرضروری به مازندران خودداری کنند.

 فرماندار رامسر از بسته شدن ورودی شهر رامسر خبر داد و گفت: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی از ورود مسافران به شهرستان رامسر جلوگیری خواهد شد.