جانشین فرمانده ناجا گفت: مبارزه و مقابله با قاچاق یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا است و در این رابطه با قاچاقچیان کالا برخورد جدی صورت می‌گیرد.

به گزارش مرور نیوز، سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا در نشست فصلی هیئت رئیسه، معاونان، روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان انتظامی استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: یاد و خاطره شهدای اسلام، انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، مدافعان حرم و حریم مقدس جمهوری اسلامی ایران و شهیدان گرانقدر نیروی انتظامی را گرامی می‌داریم و بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می‌فرستیم و برای فرماندهی معزز کل قوا مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) آرزوی صحت و سلامتی توام با طول عمر باعزت و برکت داریم.

وی افزود: بی شک سال ۱۳۹۸ یکی از پرماموریت‌ ترین سال‌ ها برای نیروی انتظامی بود و خوشبختانه باید اعلام کنیم که ما در این سال پرماموریت نیز توانستیم موفق عمل کنیم و با تمام توان در حوادث بزرگ ملی در کنار انجام ماموریت‌های ذاتی خود ظاهر شدیم و توانستیم از این وقایع سربلند بیرون بیاییم.

جانشین فرمانده ناجا، فعال سازی رمز دوم پویا را یکی از دلایل کاهش برداشت‌های غیرمجاز بانکی عنوان کرد و گفت: این امر به تنهایی توانسته، برداشت‌های غیرمجاز را تا ۵۵ درصد کاهش دهد.

وی گفت: مبارزه و مقابله با قاچاق یکی از مهمترین اولویت‌های ناجا است و در این رابطه با قاچاقچیان کالا برخورد جدی صورت می‌گیرد.

سردار سلیمانی به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: آرامش و سلامت جامعه همواره غایت اصلی ناجا بوده و سعی ما بر این است که در این شرایط نیز بتوانیم کنار مردم، این آرامش را حفظ کنیم.

وی خاطر نشان کرد: اشراف اطلاعاتی، پیشگیری و مراقبت قطعا منجر به پایداری چرخه امنیت خواهد شد و باعث می‌شود در هر صحنه‌ای ناجا بتواند واکنش مناسب از خود نشان دهد.

* ارائه خدمات غیرحضوری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

این مقام عالی انتظامی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات غیرحضوری در حد مقدورات با توجه به شرایط موجود و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: امروز فرصتی برای بروز خلاقیت‌ها است و باید از همه ظرفیت‌ها در این زمینه بهره گیری شود.

جانشین فرمانده ناجا گفت: نیروی انتظامی امروز در زمینه برخورد با احتکارکنندگان کارنامه درخشانی دارد و جا دارد تا گروه‌های مستندساز از ارائه خدمات پلیس به مردم، برنامه‌های متعددی تهیه کرده و آن را در اختیار همگان قرار دهد.