عضو شورای شهر تهران گفت: خوشبختانه با حضور معاون شهردار تهران، شهردار منطقه و تعداد دیگری از مسؤولین حضور بساط‌گستران در تهرانپارس پاکسازی شد و پس از آن ضدعفونی‌های لازم انجام گرفت.

به گزارش مرور نیوز،  محمد سالاری ، عضو شورای شهر تهران در تذکری در صحن شورا گفت: مجموع اقدامات ارزشمندی توسط سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری و معاونت‌های مختلف جهت مقابله با کرونا انجام گرفته است که در این میان معاونت خدمات شهری نقش مؤثری داشته است.

وی با اشاره به اینکه مقابله با ویروس کرونا همبستگی ملی و اجتماعی می‌طلبد،‌ گفت:‌امیدوارم با ایجاد این همبستگی در جامعه شاهد کاهش ابتلا به این بیماری در نقاط مختلف کشور باشیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به فعالیت بساط‌گستران در شرق تهران و منطقه تهرانپارس گفت:‌متأسفانه روزهای اخیر این بساط‌گستران حضور یافته بودند و مردم هم رعایت نمی‌کردند این موضوع وضعیت اسفناکی را ایجاد کرده بود.

وی بیان داشت:‌خوشبختانه با حضور معاون شهردار تهران، شهردار منطقه و تعداد دیگری از مسؤولین حضور بساط‌گستران در تهرانپارس پاکسازی شد و پس از آن ضدعفونی‌های لازم انجام گرفت.

سالاری در پایان به فوت محمدرضا راه‌چمنی فعال سیاسی کشور اشاره کرد و گفت: ایشان نقش بسزایی در ایجاد انقلاب اسلامی داشته و از دانشجویان مبارز قبل انقلاب محسوب می‌شدند.