استاندار تهران گفت: اینکه عده‌ای در چنین شرایطی قصد سفر تفریحی دارند، اوج بی احتیاطی و بازی با سلامت جامعه است و از مردم فهیم استان تهران صمیمانه تقاضا می‌کنم تا حد ممکن از حضور در مهمانی‌ها و اجتماعات خودداری کنند.

به گزارش مرور نیوز،  انوشیروان محسنی بندپی ، استاندار تهران با اشاره به لزوم مشارکت مردم برای مقابله موثر با ویروس کرونا گفت: تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و محدودیت‌های اعمال شده در فعالیت‌های اداری برای خلوت کردن سطح شهر و حضور مردم در منازل است تا از ابتلا به این بیماری در امان بمانند.

وی تاکیدکرد: اینکه عده‌ای در چنین شرایطی قصد سفر تفریحی دارند، اوج بی احتیاطی و بازی با سلامت جامعه است و از مردم فهیم استان تهران صمیمانه تقاضا می‌کنم تا حد ممکن از حضور در مهمانی‌ها و اجتماعات خودداری کنند.

استاندار تهران ادامه داد: شهروندان در پنجشنبه پایانی سال از مراجعه به آرامستان‌ها خودداری کنند و این فرهنگ سازی انجام شود البته در برخی شهرستان‌ها برخی محدودیت‌ها برای حفظ سلامت شهروندان اعمال می‌شود.

محسنی بندپی تصریح کرد: توجه به توصیه‌های وزارت بهداشت و استفاده صحیح از ماسک، دستکش و شست وشوی مکرر دست‌ها با آب و صابون و ضد عفونی کردن محیط خانه و اقلامی که از بیرون وارد خانه می‌شود، بسیار ضروری است.