ربات تلگرامی نمایش پراکندگی مناطق پر خطر براساس تردد بیماران مبتلا به ویروس کرونا دومین ربات تلگرامی پیرامون کرونا است که توسط خبرگزاری موج در اختیار عموم کاربران قرار می گیرد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از خبرگزاری موج، با توجه به مشکلات پدید آمده با ویروس کرونا این خبر گزاری  در راستای مسئولیت اجتماعی خود پیرامون شعار #کرونا_را_شکست_میدهیم اقدام به تولید ربات تلگرامی پراکندگی کرونا در کشور کرده است که در آن می توانید مناطق پر خطر براساس تردد بیماران مبتلا به ویروس کرونا را مشاهده کنید.

گفتنی است، محل های مشخص شده توسط ربات تلگرامی پراکندگی کرونا در کشور، مواردی هستند که افراد مبتلا به کرونا، در ایام قبل از بستری تردد بیشتری داشته‌ اند و از رنگ زرد(کمترین) تا رنگ قرمز(بیشترین) مشخص شده در این ربات، افزایش میزان تردد قابل رویت است.

این ربات امکان پردازش تصویر به دو گونه را نیز در اختیار کاربران عضو در کانال تلگرامی خبرگزاری موج در سراسر کشور قرار می دهد که یکی از تصاویر با کیفیت کمتر و دیگری با کیفیت وضوح بیشتری قابل نمایش می باشد.

توصیه اکید ما به هموطنان عزیزمان این است که به هنگام مراجعه به این محله‌ های پرخطر نمایش داده شده در ربات تلگرامی پراکندگی کرونا در کشور، حتما موارد بهداشتی را با دقت تمام انجام دهند تا از این ویروس به دور باشند.

برای استفاده از این ربات تلگرامی ابتدا می بایست عضو کانال خبرگزاری موج در تلگرام شوید که البته خود ربات شما را به آدرس کانال این خبرگزاری هدایت می کند. آدرس ربات تلگرامی پراکندگی کرونا در کشور coronasuspectsbot@ می باشد.

پیشتر نیز خبرگزاری موج برای جلوگیری از مراجعات غیر ضرور به بیمارستان ها در سراسر کشور ربات تلگرامی تست کرونا را راه اندازی نمود که کاربران می توانستند ابتدا از وضعیت خود مطلع و سپس در صورت نیاز به بیمارستان های مشخص شده مراجعه نمایند، اینکار با توجه به محیط آلوده بیمارستان ها امکان بررسی بیشتر به کاربران و اعضای کانال خبرگزاری موج را می داد تا با اطمینان بیشتری به مراجعه و یا عدم حضور در مراکز درمانی بپردازند.

آدرس ربات تست کرونا نیز coronatest_robot@ می باشد.

موکدا توصیه می شود هموطنان گرامی از خروج غیر‌‌ اضطراری از منزل به‌شدت خودداری فرمایند و در صورت اضطرار، هنگام خروج از منزل، همه الزامات بهداشتی پیشگیری از کرونا را طبق دستور‌العمل‌های وزارت بهداشت رعایت فرمایند.