رییس پلیس راهور پایتخت گفت: با اجرای تدابیر پلیس راهور پایتخت در ۱۱ ماهه امسال تعداد جانباختگان تصادفات درون شهری به ۶۵ نفر کاهش پیدا کرده است.

به گزارش مرور نیوز،  سردار محمدرضا مهماندار ، رییس پلیس راهور پایتخت صبح امروز دوشنبه در گردهمایی (ویدئو کنفرانس) فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: با اجرای تدابیر پلیس راهور پایتخت در ۱۱ ماهه امسال تعداد جانباختگان تصادفات درون شهری به ۶۵ نفر کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: پلیس راهور تهران بزرگ با کاهش ۶۵ نفری کشته‌های درون شهری، رتبه اول کشور را در سال ۹۸ کسب کرده است.

رییس پلیس راهور پایتخت گفت: رتبه دوم متعلق به خراسان رضوی است که پلیس راهور پایتخت در حالی در رتبه اول قرار دارد که با خراسان رضوی دو برابر اختلاف کشته‌شدگان درون شهری را دارد.

مهماندار تصریح کرد: در سه ماهه سوم مثل دوره‌های قبل رتبه اول کشوری را در تمامی آیتم‌های پلیس راهور کسب کرده‌ایم.

وی اظهار داشت: برای ترافیک‌هایی که در طی خریدهای شب عید در معابر پایتخت ایجاد می‌شود، آمادگی کامل داریم اما با توجه به بحث‌های اخیر (کرونا) سطح حضور مردم در شهر کم شده است ولی همچنان مأموران ما آمادگی کامل را دارند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: فردا بعدازظهر برای چهارشنبه آخر سال مجموعه پلیس راهور آمادگی کامل دارند و پوشش ترافیکی را در تمامی معابر تهران بزرگ اعمال می کنند.

وی گفت: برای طرح نوروزی هم پلیس راهور بین دو الی هفت روز همکاران در محل های مختلف و نقاط مختلف گشت هایی را دارند.

مهماندار تصریح کرد: امسال باید پلیس راهور تقویت بیشتری شود، چرا که مردم در خانه های خود مانده اند و امکان دارد جوانان از سر بی حوصلگی به خیابان ها آمده و اقدام به رفتارهای پرخطر رانندگی کنند که باید با تقویت پلیس راهور جلوی این رفتارها گرفته شود تا مبادا اتفاق ناگواری برای فردی رخ دهد.

وی در پایان گفت: مجموعه پلیس راهور هم برای ۱۳ فروردین آمادگی کامل دارند.