سخنگوی قوه قضائیه گفت: امروز مردم بیش از اینکه اخبار ناامیدکننده بروز فساد را بشنوند شاهد محاکمه افراد مفسد هستند و گزارشات استرداد و اموال به غارت رفته به بیت المال را می شنوند.

به گزارش مرور نیوز، نشست خبری غلامحسین اسماعیلی ، سخنگوی قوه قضائیه به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت پخش تلویزیونی آغاز شد.

این دومین جلسه خبری سخنگوی قوه قضائیه است که بدون حضور رسانه ها برگزار می شود.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: تلاش شد اقدامات دستگاه قضایی کشور در سال 98 به گونه ای باشد که مردم طعم شیرین عدالت را بچشند.

* در قوه قضاییه با مدیریت جدید و برنامه تحول در قوه قضائیه آغاز کردیم

وی ادامه داد: سال ۹۸ توام با فراز و نشیب فراوان بود البته ملت سرد و گرم چشیده ایران در همه میدانها سرافراز بود و در قوه قضاییه و در سال ۹۸ با مدیریت جدید و برنامه تحول در قوه قضائیه آغاز کردیم و تلاش براین بود مردم طعم شیرین عدالت و خدمات قضایی را بچشند.

غلامحسین اسماعیلی با اشاره به اینکه قصد داشتم در این جلسه گزارش مفصلی از عملکرد دستگاه قضایی ارائه کنم گفت: اما ان‌شاءالله با عبور از وضعیت فعلی گزارش تفصیلی اقدامات را به سمع و نظر مردم میرسانیم.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: بار دیگر از جامعه پزشکی و پرستاری در حمایت و کمک به مردم تشکر میکنم که به مردم خدمت رسانی می‌کنند و از رهبر معظم انقلاب تشکر میکنم که قرارگاه کرونا را ستاد ملی برای مقابله با این بیماری قرار دادند و همچنین مصوبات را لازم الاجرا دانستند.

وی تصریح کرد: از همکاران خودم که به پرونده های مسن و معوق پرداختن و در حوزه بهداشت و درمان و مقابله با کرونا تلاش کردند تشکر میکنم.

اسماعیلی افزود:‌ یکی از اقدامات ما این بود که مبارزه و مقابله با کهنه ویروس منفور و ناامیدکننده فساد را سرعت ببخشیم که با تلاش و قاطعیت میتوان ادعا کرد در مهار آن موفقیت‌های چشمگیری حاصل شده است.

سخنگوی قوه قضاییه ادامه داد: امروز مردم بیش از اینکه اخبار ناامیدکننده بروز فساد را بشنوند شاهد محاکمه افراد مفسد هستند و گزارشات استرداد و اموال به غارت رفته به بیت المال را می شنوند.

ادامه دارد..