مرد ۵۰ ساله برای پایان دادن به رابطه پنهانی دخترخاله‌اش با مردی جوان، از تهران راهی مشهد شد و دست به جنایت زد.

به گزارش مرورنیوز، شامگاه شنبه، به قاضی‌ سیدجواد حسینی، کشیک قتل مشهد خبر رسید در یکی از خیابان‌های منطقه قاسم‌آباد، 2مرد با هم درگیر شده‌اند که در جریان این درگیری جوان 33ساله به قتل رسیده و مرد 50ساله که عامل جنایت بوده، توسط یکی از شاهدان دستگیر شده‌ است.

با شروع تحقیقات تخصصی معلوم شد که این درگیری در نزدیکی خانه مقتول رخ داده و کسی که جنایت را مرتکب شده، مردی اهل تهران است. با دستگیری قاتل، وی در بازجویی‌ها گفت: دخترخاله‌ام به نام مهناز کارمند شرکتی است که مقتول نیز در آنجا کار می‌کرد. چندباری که مهناز برای ماموریت راهی مشهد شده بود، با مقتول به نام جعفر آشنا شده و با وی رابطه پنهانی داشت تا اینکه در نهایت تصمیم گرفت به این رابطه پایان دهد.

مهناز یک روز نزد من آمد و گفت که قصد دارد به رابطه با جعفر خاتمه دهد اما او دست از سرش برنمی‌دارد. من که با شنیدن این حرف‌ها عصبانی شده بودم، تصمیم گرفتم راهی مشهد شوم تا کاری کنم که مرد جوان دست از سر مهناز بردارد. مرد جنایتکار ادامه داد: بار اول، حدود 20روز پیش به مشهد آمدم و به آدرسی رفتم که مهناز گفته بود.

آن روز جعفر را دیدم و به او گفتم که همسایه‌شان هستم. وقتی به تهران برگشتم، مشخصات او را به دخترخاله‌ام گفتم و او تأیید کرد که وی همان مرد است. برای همین امروز (روز حادثه) بار دیگر از تهران راهی مشهد شدم و در نزدیکی خانه مقتول کمین کردم. وقتی او را دیدم به طرفش حمله کردم و با هم درگیر شدیم و در نهایت با تیغ موکت‌بری که همراهم بود به او ضربه زدم اما قصد نداشتم وی را به قتل برسانم.
 
متهم گفت: با اعترافات مرد جنایتکار، قاضی حسینی برای او قرار قانونی صادر کرد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.