حناچی شهردار تهران درباره علت ترافیک روز گذشته معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت توضیحاتی داد.

به گزارش مرور نیوز، پیروز حناچی شهردار تهران که مهمان دویست و ششمین جلسه علنی شورای شهر تهران بود، در تشریح عملکرد شهرداری در مقابله با ویروس کرونا در جمع خبرنگاران گفت: در حوزه حمل و نقل عمومی در حال ایجاد تعادل هستیم و تجربه نشان می‌دهد ۵۰ درصد کشور‌ها حمل و نقل را تعطیل نکردند.

وی افزود: ما به دنبال این هستیم که ترافیک در ساعات پیک را کاهش دهیم که یکی از این اقدام‌ها تعلیق اجرای طرح ترافیک بود که ترافیک دو روز گذشته شهر نیز ناشی از این اقدام است.

شهردار تهران با بیان اینکه باید به شیوه نامه‌های ستاد مقابله با کرونا عمل کنیم، افزود: در این شرایط بحرانی باید به اقتصاد کشور نیز توجه شود.

حناچی ادامه داد: بازدید من با رئیس قوه قضاییه، بازدید عیدانه بود و در ادامه این دیدار پیشنهاداتی برای احقاق حقوق شهروندان ارائه شد که به زودی تصمیمات اتخاذ شده در این خصوص به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

شهردار تهران با بیان اینکه ما در شهرداری تهران به امر جمع‌آوری معتادان متجاهر کمک می‌کنیم، اما متولی این کار نیستیم، گفت: در شرایط کرونایی شاهد بودیم بسیاری از معتادان متجاهر از سوی مراکز ماده ۱۶ رها شدند، اما باز هم در حال تعامل با نهاد‌ها جهت حل این مشکل هستیم.