استاندار تهران در پیامی با اشاره به نقش ارتش در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش مرور نیوز، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پیامی با اشاره به نقش ارتش در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی، ۲۹ فروردین روز ارتش را تبریک گفت.

متن پیام استاندار تهران به شرح ذیل است:

۲۹ فروردین ماه، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر مقام معظم رهبری"یک روز تاریخی و پر مضمون و جزو خاطره‌های ماندگار و معنادار به حساب می‌آید" یادآور رشادت‌های دلیر مردانی است که دفاع از میهن بر سرلوحه افتخاراتشان می درخشد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان ارتشی خودکفا در عرصه نظامی با خوداتکایی و خودباوری داخلی و با اتکا بر تجارب درخشان جنگ و دوران دفاع مقدس جانانه از انقلاب اسلامی و دستاورهای آن دفاع می کند و روز به روز بیشتر در عرصه جهان نام و آوازه اش لرزه بر اندام دشمنان می اندازد؛ امروزه وحدت راهبردی و هم‌افزایی همه‌جانبه نیروهای مسلح کشورمان، تصویری شکوهمند و قدرتمند از عزم و اراده و همبستگی ایرانیان در تداوم انقلاب اسلامی و فائق آمدن بر مشکلات را ترسیم کرده است.

ارتش در کنار سایر نیروهای نظامی، بسیجی و مردمی، در کنار دولت و مردم، در حوادث غیر مترقبه نیز عملکرد ارزشمندی داشته و دارد که نمونه آن اقدامات و تلاش های این سلحشوران در راستای مبارز و پیشگیری از شیوع کرونا بوده که قابل تقدیر است و امید است با ادامه این روند و همکاری مردم از پس این بیماری برآییم.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در ادامه این پیام آمده است: اینجانب ضمن پاسداشت رشادت‌های بزرگ مردان ارتش؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران به ویژه نیروهای ارتشی استان تهران تبریک گفته، و امیدوارم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در حفظ دستاوردهای نظام و دفاع از کیان ایران اسلامی باشیم.