قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت از بیمارستان بهارلو تهران و ضیائیان بازدید کرد.

به گزارش مرور نیوز، قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت به همراه محمدتقی طالبیان _ رییس مرکز نظارت و اعتباربخشی با حضور در بیمارستان ضیائیان از تمام بخش های درگیر با کووید 19و همچنین پروژه‌های در حال ساخت و توسعه این بیمارستان بازدید کرد.

در این بازدید جان بابایی ضمن بازدید از بخش‌های اورژانس، جراحی مردان، جراحی زنان، CCU، ICU که به علت شیوع ویروس کرونا درگیر مبارزه با این بیماری هستند، با پزشکان و پرستاران گفتگو کرد و از نزدیک در جریان خدمات ارائه‌شده به بیماران قرار گرفت.

وی در ادامه این بازدید از شروع فعالیت درمانگاه این مرکز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برای بیماران غیر کرونا بازدید و از نحوه فعالیت‌های این مرکز برای خدمت‌رسانی به ‌تمامی بیماران کرونا و غیر کرونا که به‌صورت مجزا از یکدیگر تفکیک‌شده‌اند، قدردانی کرد.

معاون درمان وزارت بهداشت در ادامه از قسمت‌های در حال ساخت و توسعه این مرکز بازدید کرد و در جریان چگونگی روند پیشرفت کار قرار گرفت.

وی در پایان از تیم مدیریت اجرایی و کارکنان این بیمارستان برای خدمت‌رسانی خوب در تمامی حوزه‌های بهداشتی و درمانی به بیماران قدردانی و برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

وی همچنین شب گذشته به همراه رییس مرکز نظارت و اعتباربخشی، از بیمارستان بهارلو تهران نیز بازدید کردند.جان بابایی با بازدید از بخش های مختلف بیمارستان از جمله اورژانس و بخش های مراقبت ویژه، با عیادت از بیماران و دیدار با پرسنل، از نزدیک در جریان نیازمندی ها و نحوه ارائه خدمات درمانی و مراقبتی به بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.

بنابر اعلام وبدا، وی ضمن ارائه راهکارها و پیشنهادات در خصوص نیازمندی ها، از نحوه ارائه خدمات ابراز رضایت و از مسئولین و کارکنان این بیمارستان قدردانی کرد.