کمیته امداد استان تهران از برآورده شدن آرزوی 1529 کودک تحت حمایت این سازمان در استان تهران خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، محمد دهرویه رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران به نحوه برآورده شدن این آروزها اشاره کرد و افزود: این آرزوها به شکل های متفاوتی از جمله؛ استقرار پایگاه جذب حامی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و ثبت در سایت حامی آرزوها انجام می شود.

وی با بیان اینکه سایت حامی آرزوها به آدرس  http://hamiarezooha.ir از ماه مبارک رمضان سال 97 آرزوی کودکان را ثبت می‌کند، تصریح کرد: آرزوهای کودکان دسته بندی و برروی این سایت بارگذاری می‌شود.

رئیس اداره اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد استان تهران مهمترین آرزوی کودکان را کمک هزینه درمان، هزینه سفرهای زیارتی، کمک هزینه فرهنگی – تحصیلی، لوازم اساسی منزل و اسباب بازی از مهمترین آرزوهایی است کودکان خواهان برآورده شدن آنها هستند.

دهرویه با اشاره به اداراتی که بیشترین آرزوی کودکان را برآورده کرده اند، گفت:  در شهرستان ها؛ اداره کمیته امداد ملارد با 234،  ورامین با 91 و شهرقدس با 82  آرزو  و در کلان شهر تهران؛ اداره کمیته امداد مناطق 6و7 با 80 آرزو بیشترین آرزوی برآورده شده را به خود اختصاص داده اند.

وی یادآور شد: در سال گذشته آرزوی1529 کودک تحت حمایت برآورده شد که برای این آرزوها،  476 میلیون و 953 هزار تومان از طرف خیران پرداخت شده است.

دهرویه با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۸ هزار و ۵۵۱ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، گفت: ۵۲ هزار و ۲۰۶ فرد خیر به عنوان حامی از این فرزندان حمایت می کنند.