فرمانده ناجا گفت: هوشمند‌سازی پلیس پروژه بزرگی است که به حول و قوه الهی شروع شده و ان شاءالله تا 3 سال آینده به اتمام می‌رسد‌، هوشمند‌سازی پلیس دقت و سرعت را افزایش می ‌دهد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری ‌‌فرمانده ناجا در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) سال "رونق تولید" نامگذاری شد که پلیس نیز اقدامات خوبی در این زمینه انجام داد که می‌توان به راه‌اندازی پلیس امنیت اقتصادی ، استقرار پلیس در تمام گمرکات و دیگر اقدامات اشاره کرد.

وی افزود: پلیس امنیت اقتصادی با حمایت دستگاه قضائی برخورد های قاطع و قانونی با مخلان نظم و امنیت اقتصادی انجام داد که پرونده دانه‌درشت‌های زیادی در دست اقدام است.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: امیدواریم در سال جدید که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب آن را سال جهش تولید نامگذاری کرده‌اند بتوانیم در عرصه اقتصادی اقدامات خوبی انجام دهیم ، همانگونه که پلیس گمرگ در تمام گلوگاه‌ها استقرار پیدا کرده و با اشراف بالای اطلاعاتی که وجود دارد از ورود کالای قاچاق پیشگیری می شود، اقدامات مناسب دیگری نیز انجام دهیم.

سردار ‌اشتری اظهار داشت: پلیس، امنیت افرادی که مسئولیت تولید را به عهده دارند تضمین می کند و هر جا که صنعت گران و مراکز تولیدی وجود دارند بدانند در امنیت کامل پلیس هستند وامیدوارم در سال جهش تولید با همت مردم  در تولید، امنیت و موضوعات فرهنگی ارتقاء پیدا کنیم.

فرمانده ناجا تاکید کرد: کسانی که مخل نظم و امنیت هستند و به حقوق مردم تعدی می‌کنند بدانند با حمایت های دستگاه قضائی برخورد قاطع با آنها خواهد شد و اجازه نخواهیم داد افرادی این آرامش و امنیت خوب که ثمره خون شهیدان است را برهم بزنند.

* هوشمند‌سازی پلیس تا 3 سال آینده به اتمام می ‌رسد

سردار اشتری اظهار داشت: هوشمند‌سازی پلیس پروژه بزرگی است که به حول و قوه الهی شروع شده و ان شاءالله تا 3 سال آینده به اتمام می‌رسد‌، هوشمند‌سازی پلیس دقت و سرعت را افزایش می ‌دهد و تا چند ماه دیگر از برخی سامانه‌هایی که در خدمت مردم قرار خواهند گرفت رونمایی می‌شود و مطمئنا با همکاری مردم تا چند سال آینده تحول بسیار خوبی در ارائه خدمت به مردم خواهیم داشت.