فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: پلیس امروز با برگزاری رزمایش همدلی مومنانه، دغدغه خود را برای کمک به نیازمندان و البته لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری به نمایش گذاشت.

به گزارش مرور نیوز، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه برگزاری رزمایش همدلی مومنانه ضمن تبریک میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه «ماه رمضان در پیش است، ماه انفاق و ایثار، چه خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان »؛ همکاران بنده نیز در اقصی نقاط کشور چون آحاد مردم به این فرمایش حکیمانه رهبری لبیک گفتند.

وی افزود: همکارانم در اقصی نقاط کشور کمک های مومنانه و داوطلبانه خود را برای کمک به نیازمندان تقدیم کردند و امروز شاهد هستیم که دهها هزار بسته معیشتی برای کمک مومنانه به نیازمندان توسط فرماندهان و نیروهای پلیس تهیه شده است.

فرمانده نیروی انتظامی با قدردانی از برنامه ریزی ها و اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ناجا جهت برگزاری چنین رزمایش مومنانه ای، گفت: بخش اعظمی از این بسته های معیشتی توسط فرماندهی انتظامی تهران بزرگ تهیه شده و انصافا مشارکت داوطلبانه نیروهای پلیس در برگزاری این رزمایش مومنانه بسیار خوب است.

سردار اشتری ادامه داد: تهیه چنین بسته های معیشتی در راستای کمک مومنانه به نیازمندان، صرفا محدود به این برنامه و یا اقدامات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ نیست بلکه در فرماندهی مرزبانی، یگان ویژه، همه پلیس ها و رده های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان های کشور برای برگزاری چنین رزمایشی و تهیه بسته های معیشتی کمک به نیازمندان، برنامه ریزی و اقدام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد: پلیس در تمام عرصه ها و صحنه ها در خدمت مردم است و امروز نیز با برگزاری رزمایش همدلی مومنانه، دغدغه خود را برای کمک به نیازمندان و البته لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری به نمایش گذاشت.

فرمانده ناجا گفت: شماره حسابی توسط سازمان عقیدتی سیاسی ناجا جهت دریافت کمک های داوطلبانه نیروهای پلیس برای پیوستن به این رزمایش مومنانه اعلام شده است که خوشبختانه همکارانم در سراسر کشور استقبال خوبی کرده اند و کمک های خود را به این حساب واریز می کنند و ان شاءالله روند تهیه بسته های معیشتی برای مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان ادامه دارد.