جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از پلمب ۴ سفره خانه متخلف در تهران توسط مأموران پلیس خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، سرهنگ جلیل موقوفه‌ای جانشین پلیس پیشگیری پایتخت گفت: ماموران کلانتری‌های تهران در بررسی‌های دقیق و نظارت بر اصناف اطلاع پیدا کردند که ۴ باب سفره خانه و قهوه خانه در شرق تهران به صورت پنهانی و چراغ خاموش اقدام به فعالیت کار خود هستند و این در حالی است که با توجه به پروتکل صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا فعالیت این اصناف خارج از قوانین و پروتکل صادر شده است.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت افزود: بررسی‌های دقیق صحت این اخبار را همراه داشت و مشخص شد روزانه ۱۰۰ الی ۱۵۰ نفر در این مغازه‌ها حضور دارند که هماهنگی‌های لازم برای پلمپ این مغازه‌ها صادر شد و عصر روز جمعه بیست و ششم اردیبهشت ماه در عملیات‌های همزمان و هماهنگ ۴ باب مغازه پلمب شده و نفرات دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

این مقام پلیس به اصناف متذکر شد: همه اصناف باید پروتکل صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرا کنند و ماموران کلانتری‌ها در صورت مشاهده تخلف اصناف اقدام به انعکاس موضوع به مراجع ذیصلاح می‌نمایند.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان گفت: از مردم و اصناف می‌خواهم که قوانین و پروتکل‌های صادر شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا را رعایت کنند تا از شیوع این بیماری جلوگیری کنیم.