نیروی انتظامی به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری موج، نیروی انتظامی به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

 

متن پیام نیروی انتظامی به شرح زیر است:

«آرمان مقدس رهایی قدس شریف و فلسطین عزیز از چنگال غاصبان آن، آرمانی است که حضرت امام خمینی (ره) با قرار دادن آن در صدر مسائل جهان اسلام، به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی آن به خوبی نشان داد که پس از این نه قدس و نه فلسطین که هیچ مظلوم و بی پناهی در گستره زمین تنها نیست. فلسطین اصل مهم و برگشت ناپذیر انقلاب اسلامی ایران و محک انسانیت است که تا آزادی سرزمین فلسطین و باز پس گیری و انتصار به فضل الهی تداوم خواهد داشت.

روزی سنگ های در دست کودکان و زنان و مردان فلسطینی، همچون سنگ های جهاد ابراهیم در برابر شیطان و طالوت در برابر طاغوت و ابابیل در برابر عصیان ابرهه، به اذن الهی دیوار بی عدالتی را در هم خواهند کوبید و بنای فلسطین آزاد را پی ریزی خواهند کرد.

امروز به مدد الهی، ایستادگی جبهه مقاومت در برابر ظلم و ستم بر بشریت، چهره کریه و اندیشه ناپاک طراحان نظام ناعادلانه جهانی را بیش از پیش هویدا نموده است. طراحانی که اینک باید آنها را سلفیان نوینی شمرد که هنر آنها، افتخار به نژادپرستی و برده داری تاریخی خود و تلاش برای احیاء خفت بار دوباره نظام آپارتاید است که تخریب، کشتار، اخراج و آوارگی میلیون ها نفر نتیجه آن است.

اکنون که با بی تفاوتی دولت های منطقه نسبت به قدس شریف و آرمان های ملت فلسطین، عرصه بر فلسطینی ها تنگ تر شده و صهیونیست ها نیز با طرح و نقشه های جدید از محصورسازی جریان مقاومت تا شهرک سازی های بی رویه در مناطق فلسطینی نشین و تعیین پایتخت و ... خواب های پریشانی برای تغییر جغرافیای مسجد الاقصی دیده اند، گرامی داشت روز جهانی قدس اهمیت مضاعفی دارد.

روز قدس پاسداشت خون به ناحق ریخته شهدایی است که در راه مقاومت ریخته شده تا پیام آزادی قدس را به همه اعصار و قرون و نسل ها برساند و نشان دهد که سلفی های نوین غربی هرگز تعبیر رویاهای خود را نخواهند دید و جبهه مقاومت و ملت سربلند ایران اسلامی، در برابر آنها خواهند ایستاد و اجازه نخواهند داد که آرمان های فلسطین حتی در شرایطی که تحریم های ظالمانه با بیماری کرونا پیوند خورده و کام ها را تلخ نموده است فراموش گردد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته ضمن محکومیت جنایت های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل و حمایت های آمریکا از آن، با آرمان های معمار کبیر انقلاب اسلامی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) تجدید پیمان نموده و از آحاد ملت شریف ایران خواستار تلاش گسترده در راستای حفظ شعائر استکبارستیزی با اجرای برنامه های فرهنگی مطابق با شرایط ایمنی زیستی کشور می باشد تا این پیام الهی و وعده حق وَ سَیَعلَمُ الّذِینَ ظَلَمُوا أیَّ مُنقَلَب یَنقَلِبُونَ به گوش جهانیان برسد.»