وزیر ورزش و جوانان از برنامه‌ریزی برای ارتباط مستقیم و بدون واسطه جوانان با چند وزیر کابینه خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، مسعود سلطانی‌فر با اشاره به لزوم ارتباط بیشتر جوانان با مسئولان و وزرای دولت گفت: معاونت ساماندهی امور جوانان طبق قانون، حوزه بالادستی و برنامه‌ریزی برای جوانان است. یعنی با ساز‌و کار پیش بینی شده باید مطالبات جوانان از دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط را پیگیری کند. در همین راستا برنامه‌ای ترتیب داده شده تا یک ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین جوانان و مسئولین برقرار شود.

وی ادامه داد: قرار است این برنامه در گام نخست با حضور چهار وزیر  دولت در بین فعالان جوان کشور آغاز شود.

قطعا این طور نخواهد بود که مسئولین سخنرانی کنند و جوانان فقط شنونده باشند. بلکه سعی می‌شود وزرا شنونده دغدغه‌های جوانان باشند و به آنها که هر یک نماینده فعالان حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی، کسب و کار، استارت آپ‌ها، نخبگان علمی و هنرمندان هستند، پاسخگو باشند.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر صحبت و دیدار با مردم به عنوان مشی مقام معظم رهبری و رئیس جمهور، افزود: این دولت از شنیدن انتقادات هیچ ابایی ندارد، چرا که خود را خادم و وام دار مردم می‌داند و دلیلی ندارد با خط‌کشی‌های تصنعی خاصه از مردم به ویژه جوانان دور شود.

سلطانی فر تصریح کرد: اولین جلسه هم اندیشی جوانان با تعدادی از وزاری دولت، در چند ماه آینده در کارگاه‌های تخصصی جداگانه برگزار می‌شود.