سخنگوی قوه قضائیه از دستگیری قاضی منصوری در رومانی خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم معرفی رییس جدید سازمان زندان‌ها در خصوص قاضی منصوری گفت: منصوری در کشور رومانی دستگیر و تحویل پلیس اینترپل شده است، اما به دلیل محدودیت‌های پروازی ناشی از بیماری کرونا، انتقال وی به ایران فعلا ممکن نیست، ولی در روز‌های آینده این کار انجام می‌شود.

اسماعیلی درباره پرونده سیدمحمود موسوی مجد ، بیان کرد: این پرونده مربوط به سال 98-97 است و متهمین دیگر پرونده را حضور ذهن ندارم.

وی افزود: حکم این شخص صادر شده و قطعیت پیدا کرده است. دستگیری موسوی مجد ربطی به حادثه تروریستی شهادت سردار سلیمانی ندارد.

سخنگوی قوه قضائیه بیان داشت: در سنوات قبل به لحاظ ارتباطی که با این مجموعه داشته، اطلاعاتی در حوزه دفاعی و نظامی ما به ویژه در ارتباط با وزارت دفاع و نیروی قدس سپاه و تردد‌ها و اقامت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی در سال‌های ۹۶ و ۹۷ را به سرویس سیا و موساد داده است.

وی افزود: ارتباط این جاسوس به لحاظ اینکه مقیم سوریه بوده و خانواده اش مقیم سوریه هستند، در همان کشور با نیرو‌های مستشاری ایران بوده و اطلاعاتی را از حوزه فعالیت آنها و وزارت دفاع جمع‌آوری می‌کرده و به دشمن می‌داده است.