سخنگوی شورای شهر تهران به حناچی درباره همایش مدیران برتر ارتباطی هشدار داد.

به گزارش مرور نیوز، علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران در دویست و بیستمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری به حناچی شهردار تهران درباره همایش مدیران برتر ارتباطی اظهار داشت: من از حدود دو هفته پیش به پیشنهاد رئیس مرکز ارتباطات شهرداری جهت سخنرانی در این همایش دعوت شده بودم اما متأسفانه روز گذشته که بنده با ابراهیم امینی به محل برگزاری برنامه رسیدیم دژبانی باغ‌موزه دفاع مقدس از ورود ما ممانعت کرد.

وی گفت: به ما اعلام شد که هماهنگی‌های لازم صورت نگرفته و سرانجام به آقای امینی اجازه ورود داده شد ولی من با این  عبارت که «شما مجوز ورود ندارید و هماهنگی نشده» موفق به حضور در مراسم نشدم.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: هر چند قصد نداشتم این موضوع را در صحن شورای شهر مطرح کنم اما با مطرح شدن برخی از شبهات پیرامون این موضوع ضمن تذکر به شهردار تهران سه سوال را مطرح می‌کنم و درخواست پاسخ فوری دارم.

اعطا گفت: سوال اول اینکه دلیل ممانعت از ورود ما چه بود؟ دوم  اینکه اگر شهرداری اختیار ورود و خروج میهمانان به باغ‌موزه را ندارد چه اصرار ی در برگزاری این برنامه در این مکان بوده است؟

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: سوال سوم من این بوده که برخی از همکاران در مرکز ارتباطات این موضوع را به عملکرد باغ‌موزه نسبت می‌دهند که باید این موضوع روشن شود که نسبت باغ‌موزه با شهرداری چیست؟

وی از محسن هاشمی و ابراهیم امینی درخواست کرد با توجه به تکرار مواردی از این دست به شهردار تهران تذکر داده شود.